duminică, 14 august 2011

Pintea vs. Claudiu - legenda veche in haine noi

Sambata am fost intr-o plimbare cu bunul nostru prieten Gyorfi-Deak Gyorgy. Multe peripetii, paianjeni, flori, ciuperci si mai ales mure.
Obiectivul era sa ajungem la Piatra Pintii... la care am si ajuns fara sa stim ca am ajuns... doar ca scrie pe ea, mare, dupa cum se vede si in poza alaturata "Claudiu".
Ma limitez doar la a posta cateva fotografii din aceasta tura de week-end, cei curiosi pot citi toata povestea, scrisa la mod profesionist, pe blogul prietenului meu : http://piszkulyka.blogspot.com/2011/08/pintea-sau-claudiu.html


Piatra lui Pintea al' de era Claudiu


cu ochii spre satul Borza


happy family


pauza de "dulce"


tentatia neagra


siesta


ne consultam GPS-ul


inapoi in civilizatie


fantasticul joc de lumini al padurii

3 comentarii:

  1. Faine fotografii. Si faina poanta cu ciurdarul pe post de GPS! Adevarul e ca fara el am fi mers aiurea.

    RăspundețiȘtergere
  2. I've been away for a couple weeks, but I'm glad for the chance to get back and try to catch up. I see you're keeping busy on your blog.

    Looked back over several of your recent posts and enjoyed them. Love the spider web in this one and the sunset shot you created in Photoshop a few posts ago.

    RăspundețiȘtergere